
Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-08-18 | 1 | 2026-02-04 |
Är du en engagerad och flexibel person som vill arbeta med kunder i fokus? Har du även tidigare erfarenhet av kundsupport och att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu en energisk Customer Services Representative till deras team i Stockholm.
Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare!
Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i tretton europeiska länder. HoistSpar grundades 2009 och administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.
Dina arbetsuppgifter
- Hantera ärenden via telefon, meddelanden, mejl och via brev
- Sköta administrativa uppgifter kopplat till kunder och deras sparkonton
- Uppdatera hemsida, interna rutiner och processer
- Manuell administration vid kunders onboarding och offboarding
I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en roll med varierande uppgifter och ansvara för kundservice tätt med övriga kollegor i HoistSpar teamet.
Din profil
- Är serviceminded, positiv och noggrann
- Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt
- Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt
- Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera
- Du har erfarenhet av kundservice
- Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Tjänsten avser en heltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance.
Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!
Johanna Olson
johanna.olson@sprio.se