Servicedesk - Umeå
Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor!
Arbetsgivare

Danda AB
Arbetsplats
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-02-26 | 1 | 2025-08-15 |
Jobbeskrivning
Till kund söker vi:
Förstärkning av Servicedesk.
Som teknikspecialist innebär att du ingår i team för ett eller flera objekt och rapporterar till ansvarig teamledare. Ditt uppdrag är att aktiviteter utifrån fastställd och godkänd plan säkerställa att verksamheten får det teknikstöd som efterfrågas samt att tillse att förändringarna passar in i den befintliga tekniska miljön.
Uppdraget ingår som en del av teknikleveranserna inom centrum för informationsteknik och medicinsk teknik. Rollen kan också innebära medverkan i flera olika projekt och uppdrag inom regionen.
Kompetenskrav:
Konsulten ska:
- Relevant akademisk utbildning/erfarenhet inom it och slutanvändarsupport.
- God grundläggande teknisk kompetens och har förmågan att lyssna, analysera och skapa förtroende och engagemang på alla nivåer i en organisation"
- Arbetat 1-2 år i liknande roll
Yrkesinformation
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Data/IT
Supporttekniker, IT
Erfarenhet krävs
Elin Gheljai