Skip to main content

Office Manager till uppdrag i Stockholm
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsplats
Region: Stockholms län
Kommun: Stockholm
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-06-02 1 2025-07-02
Jobbeskrivning

Om tjänsten

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som trivs i en omväxlande roll? Vi söker nu en Office Manager till vår kund i centrala Stockholm för ett vikariat på 12 månader med start omgående.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som Office Manager har du en central roll i att hålla kontoret flytande och se till att allt fungerar smidigt. Du blir spindeln i nätet och stöttar både ledning och medarbetare i det dagliga arbetet.


Ansvara för kontorets drift och trivsel


Hantera inkommande samtal, e-post och post


Beställningar av kontorsmaterial och andra förnödenheter


Koordinera möten, resor och event


Stödja HR- och ekonomiavdelningen med administrativa uppgifter


Ta emot besökare och säkerställa att kontoret ger ett professionellt intryck

Kvalifikationer


Har tidigare erfarenhet av en liknande roll


Är en doer med god organisationsförmåga


Trivs med att hjälpa andra och har en positiv attityd


Är lösningsorienterad och självgående


Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


Har goda kunskaper i Office-paketet

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Heltid, 40 timmar per helgfri vecka

Placering: Centrala Stockholm

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på KFX och jobbar hos vår kund. Vi kommer genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidat.

Vi går igenom ansökningarna löpande och om du profil är intressant kommer du att bli kontaktad för en telefonavstämning. Om du har frågor eller funderingar får du möjlighet att lyfta de under telefonavstämningen. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Yrkesinformation
Kontorsreceptionist
Administration, ekonomi, juridik
Kontorsreceptionister
Erfarenhet krävs
Webbsida annons

29743509

46-556658-2143-wb-296014