Skip to main content

Kundservicemedarbetare till Cylinda!
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Workz Sweden AB
Arbetsplats
Region: Stockholms län
Kommun: Stockholm
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-04-01 1 2025-09-18
Jobbeskrivning

Bli en del av Cylindas kundserviceteam – där service och problemlösning står i fokus!

Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest välkända vitvarumärken? Cylinda har en stark position på marknaden och är kända för sin kvalitet och pålitlighet. Nu söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kista!

Här får du arbeta i en lösningsorienterad miljö där du varje dag gör skillnad för våra kunder. Om du gillar att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och brinner för att ge förstklassig service – då kan detta vara rollen för dig!

Varför Cylinda?

  • Ett välkänt varumärke – Jobba för en etablerad aktör på marknaden med en stark kundbas.
  • En inkluderande och positiv arbetsmiljö – Vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling.
  • Möjlighet att växa – Hos oss får du stöd för att utvecklas inom kundservice och teknik

Om rollen

I denna roll blir du en viktig del av vårt kundserviceteam och ser till att våra kunder får snabb och professionell hjälp, både före och efter deras köp. Du kommer att ge support via telefon för att säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse.

Du kommer bland annat att:

  • Hantera felanmälningar och vid behov boka in servicetekniker
  • Besvara frågor om leveranser, fakturor och reservdelar
  • Guida kunder till den bästa lösningen för deras behov

Du arbetar nära både tekniker, säljare och ledning i våra nya lokaler i Kista, vilket ger dig bästa möjliga förutsättningar att ge förstklassig service.

Vem är du?

Vi söker dig som är social, lyhörd och har en positiv inställning. Du gillar att lösa problem och hittar gärna den bästa vägen framåt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du:

  • Har god system- och datorvana
  • Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
  • Har en gymnasial utbildning eller motsvarande

Erfarenhet av SAP och/eller Zendesk är meriterande, men inget krav.

Vi erbjuder

Trygghet & utveckling – Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning.

Gedigen utbildning – Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas.

En arbetsplats att trivas på – Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur.

Praktisk information Plats: Stockholm, Kista Start: Omgående Omfattning: Visstidsanställning t.o.m 31/8 2025, med stora chanser till förlängning. Arbetstider: Måndag - fredag 07:20-16:00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, mejla oss på rekrytering@workz.se Ansökan

Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra.

Låter det som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av Cylinda-teamet!

Yrkesinformation
Kundtjänstmedarbetare
Administration, ekonomi, juridik
Kundtjänstpersonal
Webbsida annons

29595274

46-556938-3788-5759083-1


Kajsa Halonen
kajsa.halonen@workz.se