Skip to main content

Teknisk Support - Kvalitetsärenden eftermarknad
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Northern Skill AB
Arbetsplats
Region: Västerbottens län
Kommun: Vindeln
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-05-02 1 2025-10-19
Jobbeskrivning

Teknisk Supporter – Kvalitetsärenden

Konsultuppdrag genom Northern Skill

Plats: Vindeln

Om tjänsten Är du tekniskt kunnig och har öga för kvalitet? Vi söker nu en engagerad teknisk supporter som vill bli en del av vårt kvalitetsteam. I denna roll arbetar du nära både interna avdelningar och externa kunder för att säkerställa att våra produkter och tjänster lever upp till högt ställda kvalitetskrav.

Arbetsuppgifter Som teknisk supporter inom kvalitetsärenden kommer du att:

  • Hantera tekniska frågor och reklamationer relaterade till produktkvalitet

  • Felsöka, analysera och dokumentera kvalitetsbrister tillsammans med produktteam och leverantörer

  • Föreslå och följa upp korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)

  • Bidra till förbättringsarbete inom processer och rutiner

  • Kommunicera lösningar och åtgärdsplaner till kunder och återförsäljare

  • Delta i kvalitetsmöten, interna revisioner och produktutvärderingar

Kvalifikationer Vi tror att du har:

  • Teknisk utbildning, gärna inom mekanik, elektronik eller liknande

  • Erfarenhet av teknisk support, felsökning eller kvalitetsarbete

  • Förståelse för kvalitetssystem och standarder (exempelvis ISO 9001)

  • God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska

  • Vana vid att dokumentera och arbeta strukturerat

Meriterande:

  • Erfarenhet av kundkontakt inom teknisk support

  • Kunskap om Lean, Six Sigma eller andra förbättringsmetoder

  • Tidigare arbete med reklamationshantering och rotorsaksanalyser

Vi erbjuder

  • En viktig roll i ett dedikerat kvalitetsteam

  • Möjlighet att påverka och förbättra våra produkter och processer

  • Kompetensutveckling och karriärmöjligheter

  • Ett öppet och samarbetsinriktat arbetsklimat

Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan senast [datum] via [länk eller mejladress]. Urval sker löpande.

Kontakt Har du frågor om tjänsten? Kontakta [namn, titel, telefonnummer, e-postadress].

Yrkesinformation
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Data/IT
Supporttekniker, IT
Webbsida annons

29674190

46-559450-6346-5886891-1


Viktor Jäderberg
viktor@northernskill.se
0725004842