
Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-05-12 | 1 | 2025-10-29 |
Vill du jobba med kundservice och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom ett område där du gör verklig skillnad varje dag? Concentrix i Kalmar söker dig som gillar service, vill lära dig nytt och göra skillnad i varje samtal.
Om tjänsten
Det här är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av Concentrix, men rekryteringsprocessen hanteras av Bravura.
Om företaget
Concentrix är ett globalt företag som hjälper välkända varumärken att skapa fantastiska kundupplevelser. De jobbar med allt från kundtjänst till teknisk support – och har ett stort fokus på att bygga starka team med engagerade medarbetare. Nu söker de fler personer till sitt team i Kalmar, där du får representera ett välkänt varumärke och hjälpa kunder i vardagen.
Arbetsuppgifter - vad du kommer att göra
Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten för privatpersoner som hör av sig med frågor om exempelvis fakturor, abonnemang, bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och hitta rätt lösning för varje kund.
Du får en ordentlig introduktion och kommer snabbt in i jobbet med stöd från både teamet och din närmaste chef. På den här arbetsplatsen hjälps man åt, delar med sig av tips – och har kul på jobbet!
Vill du ta mer ansvar i framtiden? Det finns goda möjligheter att växa. Många av Concentrix ledare har själva börjat sin resa i kundtjänsten – 8 av 10 har klivit vidare internt.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande samtal från kunder
- Hjälpa till med frågor om fakturor, teknisk support, abonnemang och tjänster
- Föreslå lösningar som passar kundens behov
Du kommer att jobba enligt ett rullande schema: vardagar kl. 08.00–19.00, helger kl. 10.00–19.00.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi tror att du har med dig
- Erfarenhet från serviceorienterade yrken
- Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga.
Som person är du...
- Serviceinriktad – du gillar att hjälpa andra
- Självständig – du tar ansvar för ditt arbete och håller en hög kvalitet
- Kommunikativ – du har lätt att prata med människor och förklara saker på ett enkelt sätt
Övrig information
Start: 26 maj Plats: Kalmar Lön: Grundlön och provision
Så här går det till
Som en del av rekryteringsprocessen görs bakgrundskontroller. Vi arbetar kompetensbaserat för att säkerställa en rättvis och fördomsfri process. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte för länge med din ansökan!
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller)
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
Camilla Witedal
camilla.witedal@bravura.se
010-171 47 10