Skip to main content

Teknisk support Östersund
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Responda Group AB
Arbetsplats
Region: Jämtlands län
Kommun: Östersund
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-05-12 1 2025-10-26
Jobbeskrivning

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!

Om tjänsten

Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
  • Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang

  • Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering

  • Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer

  • Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
  • Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega.

  • Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.

  • Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.

  • Friskvårdsbidrag

  • Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som
  • Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det

  • Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem

  • Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå!

  • Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.

  • Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.

Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
  • Flytande i svenska i både tal och skrift

  • Goda kunskaper i engelska

  • Har datorvana

  • Godkänd gymnasieutbildning

Anställningsform och startdatum
  • Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum.

  • Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.

  • Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten.

Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Yrkesinformation
Kundtjänstmedarbetare
Administration, ekonomi, juridik
Kundtjänstpersonal
Webbsida annons

29695524

46-556754-1395-5827076-6


Gustav Hellström
gustav.hellstrom@h1.se