
Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-05-14 | 1 | 2025-10-29 |
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!
Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.
En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta:
- Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier
- Hantera klagomål och reklamationer
- Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer
- Lösa kundproblem snabbt och effektivt
- Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning
- Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden
- Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete
- Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.
Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.
Vem är du?
Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.
Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.
Vi ser gärna att du har:
- Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering
- Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.
- Behärskar danska språket i såväl tal som skrift
Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Malin Qvarsell
malin.qvarsell@arenapersonal.com
0733101494