Skip to main content

Order Entry till vår kund i Stockholm!
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Hero AB
Arbetsplats
Region: Stockholms län
Kommun: Stockholm
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-05-14 1 2025-10-31
Jobbeskrivning

Om tjänsten

För vår kunds räkning söker vi nu en person inom Order Entry mot den norska marknaden. Kunden har sitt kontor beläget i Solna Strand.

Att arbeta med Order Entry innebär ett administrativt arbete som ställer höga krav på noggrannhet och närvaro. Rollen innebär arbetsuppgifter som att hantera inkommande orderförfrågningar av företagets olika produkter.

Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att:

  • Registrera och kontrollera ordrar
  • Besvara frågor via telefon och mail t.ex. leveransfrågor
  • Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar
  • Fakturering
  • Returer
  • Arkivering

Möjligheter

Här får du en möjlighet att komma in i ett globalt bolag och arbeta med nya utvecklande produkter. Rollen är för dig som gillar administrativt arbete och som vill arbeta med en produkt som gör skillnad!

Krav

För att trivas i rollen är du en lagspelare, hugger i där det behövs, lämnar ingen i sticket och är engagerad i ditt arbete. Du är en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har arbetat administrativt tidigare; orderläggning och fakturaerfarenhet är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du trivs med och har erfarenhet av någon form av kundkontakt. Du behärskar det norska, svenska och engelska språket på god nivå, både i tal och skrift.

Tillträde, omfattning och anställning

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Hero. Tjänsten är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Du utgår ifrån en 37.5 timmars arbetsvecka. Start för anställningen är juni 2025.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine Ranström på madeleine.ranstrom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Yrkesinformation
Backofficepersonal
Administration, ekonomi, juridik
Backofficepersonal m.fl.
Webbsida annons

29702905

46-556797-2533-5930196-1


Klara Andersson
klara.andersson@hero.se
0765036090