Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-05-27 | 1 | 2025-11-13 |
Vi samarbetar med ett ledande outsourcing-/BPO-företag som söker svensktalande Kundtjänstmedarbetare till sitt team i Lissabon.
Plats: Lissabon, Portugal Arbetsmodell: På plats Anställning: Tidsbegränsat (6 månader) med möjlighet till förlängning eller fast anställning Lön: Fast månadslön
Dina arbetsuppgifter:Hantera kundärenden via telefon, e-post, livechatt och sociala medier
Ge tydlig och korrekt information enligt företagets rutiner
Besvara allmänna frågor om produkter och tjänster samt ge grundläggande teknisk support
Dokumentera kundärenden korrekt i systemet
Vid behov vidarebefordra ärenden till tekniska team eller nästa supportnivå
Samarbeta med kollegor för att lösa kundfrågor och säkerställa god service
Hantera och prioritera egna supportärenden i ett servicebiljettsystem
Bidra med förbättringsförslag och kunskapsdelning i teamet
Flytande svenska (C2) i tal och skrift
God engelska (minst B2-nivå)
Stark kommunikationsförmåga via telefon, e-post, chatt och sociala medier
Grundläggande förståelse för kundservice och standardrutiner
Förmåga att hantera enklare tekniska frågor med vägledning
Snabblärd och tekniskt nyfiken
Problemlösningsförmåga och god samarbetsförmåga
Strukturerad, noggrann och bra på att hantera flera uppgifter samtidigt
Flexibel och villig att utvecklas i en snabb supportmiljö
Möjlighet att arbeta med ett globalt varumärke inom rese- och turismbranschen
Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade bonusar
Karriärmöjligheter inom BPO-branschen
Ett stöttande och samarbetsinriktat team
Exklusiva reseförmåner och rabatter
Och mycket mer!
Startdatum: 19 juni & 3 juli
Redo att ta nästa steg i din karriär utomlands? Ansök redan idag!
Jessica Pierrou
jessica@recruitas.com
+46736228584