Hoppa till huvudinnehåll

Technical customer support
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Fiskeby Board AB
Arbetsplats
Region: Östergötlands län
Kommun: Norrköping
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-06-13 1 2025-08-11
Jobbeskrivning

Vill du ha ett varierande och stimulerande arbete där du kombinerar teknisk kompetens med kunddialog – både på hemmaplan och internationellt? Då kan du vara vår nästa Technical customer support till vår EHSQ-avdelning.

Din roll
Hos oss får du en nyckelroll i att säkerställa kundnöjdhet och produktkvalitet. Du stöttar våra kunder, säljare och produktionsenheter med rådgivning, produktinformation och problemlösning.

Arbetsuppgifterna innefattar huvudsakligen:

• Utreda, administrera och följa upp reklamationsärenden
• Ge teknisk support vid kundbesök, i dialog med försäljning och produktion
• Ge teknisk rådgivning och information om våra produkter till kunder och säljare
• Samla in och förmedla kundkrav, reklamationsläge och specialönskemål till relevanta avdelningar
• Deltagande i kvalitets- och produktutvecklingsprojekt kan förekomma

 Tjänsten innebär en del resor– något vi tror att du ser som en möjlighet att utvecklas och bygga relationer.

Vem är du?
Du är en kommunikativ och lösningsorienterad person med en naturlig känsla för service. Du trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet, samarbeta över avdelningsgränser och hantera flera ärenden samtidigt.

Vi tror att du har:

• YH-, högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom exempelvis kartong-, tryck-eller konverteringsbranschen
• God teknisk förståelse inom relevant bransch
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
• Erfarenhet av kunddialog, reklamationshantering eller teknisk kundsupport är meriterande

Hos oss får du

• Arbeta med högkvalitativa produkter i ett globalt företag
• Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling
• Bli en del av ett internationellt nätverk inom technical customer support
• Erfarna kollegor och stöttning i arbetet

Om Fiskeby
Under 2023 förvärvades vi av RDM Group och tillsammans med åtta andra bruk är vi den största producenten av återvunnen kartong i Europa. Vi har tillverkat papper och kartong sedan 1637 och Fiskeby är det enda bruket i Skandinavien som kan ta emot dryckesförpackningar som råmaterial. Våra produkter tillverkas av 100 % returfiber, helt i linje med dagens krav på ett hållbart samhälle. Vi tillverkar 160 000 ton kartong varje år och är cirka 275 medarbetare. Här på anläggningen finns de flesta avdelningar samlade vilket skapar förutsättningar för ett nära samarbete. Läs mer på: www.fiskeby.com.

Ansökan
Din ansökan vill vi ha senast 11:e augusti, urval och intervjuer görs löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Catharina Andersson EHSQ-Manager, 011- 15 57 47 och Lina Arvefors, HR-generalist 011- 15 57 36. Facklig företrädare för Unionen är Bo Karlsson, 011-15 57 83.

Vi undanbeder oss annonserings- och rekryteringstjänster.

 

 

 

Yrkesinformation
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Data/IT
Supporttekniker, IT
Erfarenhet krävs
Webbsida annons

29769661

46-556032-6158-84