Hoppa till huvudinnehåll

Operativ Key Account Manager till Framtiden
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB
Arbetsplats
Region: Stockholms län
Kommun: Stockholm
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-06-24 2 2025-06-30
Jobbeskrivning


Vi söker dig med försäljningserfarenhet som vill ta nästa steg i karriären! Här kommer du jobba operativ med linjebearbetning mot Framtidens KAM-prospekt. På sikt finns det möjlighet att kunna gå mot en mer förvaltande och strategisk roll.

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som Key Account Manager hos oss får du en nyckelroll i att sälja Framtidens tjänster, inklusive talangprogram, till våra KAM-prospekt och KAM-kunder nationellt.

Arbetsuppgifter:
•Jobba mot linjen på KAM-prospekt och KAM-kunder, från prospektering, mötesbokning till kundmöte och avtalsskrivning
•Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov
•Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt
•Jobba tätt med övriga Key Account Managers för att säkerställa att villkor i befintliga avtal följs
•Säkerställa att kollegor som är Kundansvariga säljare och Rekryterare får rätt förutsättningar att sälja och leverera till kunden nationellt
•Följa Framtidens processer och värderingar samt hantera dokumentation enligt gällande rutiner

Denna roll kommer börja med ett mer operativt fokus, framåt kommer din utveckling kunna ske mot mer strategiskt arbete mot KAM-kunder.

DIN PROFIL
Vi söker dig som är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar och driver själv på för din egen utveckling. Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans!

Krav:
•Minst 5 års försäljningserfarenhet i branschen eller närliggande bransch
•Flytande i svenska och engelska
•B-körkort

Meriterande:
•Erfarenhet av försäljning mot stora bolag
•Erfarenhet av försäljning mot offentlig sektor
OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, och vi vill göra skillnad i människors liv genom att hjälpa dem hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag, främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige.

Som medarbetare på Framtiden ska det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell.

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.

VÅR REKRYTERINGSPROCESS
Vår rekryteringsprocess följer nedan:
•Telefonintervju
•Personlighets- och logiktest
•Intervju med rekryterare
•Referenstagning
•Intervju med rekryterande chef

VILLKOR
Start: Augusti
Omfattning: 100%
Ort: Stockholm

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!





Yrkesinformation
Key account manager
Försäljning, inköp, marknadsföring
Företagssäljare
Erfarenhet krävs
Webbsida annons

29788737

46-556686-5142-ZR_51048_JOB


Isabell Wirgin
isabell.w@framtiden.com