Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-06-25 | 1 | 2025-12-12 |
Resourced är en snabbväxande FashionTech-startup som hjälper moderna varumärken att effektivisera sin produktutveckling och produktion. Vi arbetar med brands som Axel Arigato, Flattered, Chimi, Icebug, Scholl och Björn Borg och digitaliserar en av världens största och mest snabbföränderliga industrier.
Vi söker nu en Customer Success Support till vårt kontor i Göteborg. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen av vår plattform. Du fungerar som länken mellan våra kunder och våra interna team – du hjälper varumärken att lösa problem, optimera arbetsflöden och maximera det värde de får av våra tjänster.
Det här är en dynamisk roll där varje dag kan se olika ut, och där du förväntas kunna växla mellan uppgifter, prioritera klokt och behålla tydlighet och struktur även när mycket händer samtidigt. Du behöver ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya situationer, fatta självständiga beslut och bidra till att skapa smidiga lösningar – både för våra kunder och internt. Stort utrymme ges till att påverka arbetssättet, och du kommer vara med och forma hur vi arbetar framåt.
Vi söker dig som är initiativtagande, serviceinriktad och noggrann – och som ser variation och förändring som en drivkraft snarare än en utmaning. Du är trygg i att hantera både människor och system, och har lätt för att skapa ordning i komplexa flöden.
Detta är en spännande möjlighet att bli en del av ett företag som värdesätter transparens, samarbete och kontinuerligt lärande. Vi arbetar hårt men ser också till att skratta och fira våra framgångar tillsammans. Om du trivs i en snabb miljö och vill växa tillsammans med ett bolag i stark tillväxt, är detta rollen för dig.
Vem du är- En snabblärd person med ett proaktivt mindset
- Orädd i att ta ansvar och engagera sig i verksamheten och kunder
- Mycket strukturerad och detaljorienterad
- Lösningsorienterad och duktig på att prioritera
- Social och kommunikativ – du gillar att prata med kunder och är bekväm i att driva samtal
- Självständig och initiativtagande då mycket eget ansvar krävs
- Bekväm med att hantera stora mängder admin och data
- Erfaren användare av Excel – starka kunskaper krävs och kommer testas innan anställning.
- Ge förstklassig support till våra kunder och säkerställa att deras behov hanteras effektivt
- Hantera inkommande kundförfrågningar och lösa problem med ett lösningsorienterat synsätt
- Hantera och följa upp stora mängder information för att hålla kunder uppdaterade och nöjda. Mycket jobb i Excel.
- Hjälpa till att optimera kundernas arbetsflöden genom att erbjuda vägledning och best practices
- Arbeta nära interna team för att säkerställa en smidig kundupplevelse
- Vara en del i att onboarda ny kunder
- Friskvårdsbidrag
- Tjänstepension (5 % fast) och försäkringar (TFA, TGL, sjukvårdsförsäkring)
- Teambuildingaktiviteter och resor
- Och självklart – den utrustning och arbetsmiljö du behöver för att göra ditt bästa arbete!
Vi letar efter rätt person och anställer så snart vi hittar den. Om du är redo att göra verklig skillnad och växa med oss vill vi gärna höra från dig!
Observera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar via e-post.
Start: ASAP Omfattning: Heltid, tillsvidare Placering: Gårda, Göteborg (på plats)
Kontaktperson: Mathilda Munck, Customer Success Manager E-post: mathilda@resourced.com
Mathilda Munck
mathilda@resourced.com