Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-07-01 | 1 | 2025-12-18 |
Om din roll
Som säljare på Åhléns Outlet är kundmöte, varuhantering och varuvård en stor del av ditt uppdrag. Hos oss ska kunden alltid mötas av engagerade, kunniga och serviceinriktade säljare som får energi av att skapa ett inspirerande och välfyllt varuhus som överträffar kundens förväntningar.
Åhléns Outlet är ett växande varuhuskoncept med allt inom mode, hem och skönhet samlat under ett tak, där kunden kan fynda snyggt av kända varumärken i en modern miljö till låga priser.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Aktivt arbeta med kundkontakt och försäljning
- Arbeta med varupåfyllnad
- Säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen
Till oss tar du med dig:
- Arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandel som hanterar stora volymer
- Ett stort intresse för mode, skönhet och heminredning
- Ett plus om du har erfarenhet av att exponera och gillar sociala medier
För att lyckas i rollen ser vi att du är driven, positiv och tar eget ansvar. Du får energi av och brinner för försäljning samtidigt som du är kostnadsmedveten. Du är en lagspelare som tillsammans med dina kollegor vill uppnå goda försäljningsresultat. Du är van vid att jobba i ett högt tempo. Du delar med dig av dina erfarenheter och visar respekt för alla – alltid.
Om rekryteringen
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 5 h/v. Med inledande provanställning på sex månader. Du arbetar enligt schema som sträcker sig över vardagar, kvällar och helger. Arbetstiderna kan variera mellan kl 08-19:10. Vi ser gärna att du kan börja hos oss Augusti/September 2025.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 16 år.
Vi hälsar dig varmt välkommen till Åhléns Outlet!
Alexander Brobeck
alexander.brobeck@ahlensoutlet.se