Hoppa till huvudinnehåll

Supporttekniker till Bedege!
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Workz Sweden AB
Arbetsplats
Region: Stockholms län
Kommun: Stockholm
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-07-02 1 2025-12-19
Jobbeskrivning

Är du redo att kombinera teknisk problemlösning med kundservice i en roll där du både får växa och göra skillnad? Hos Bedege väntar en långsiktig karriärmöjlighet i ett familjärt IT-företag!

Om Bedege

Bedege är ett svenskt IT-bolag med lång erfarenhet av att leverera skräddarsydda IT-lösningar och support till kunder främst inom retail- och restaurangbranschen. Med ett engagerat team erbjuder de helhetslösningar som effektiviserar kundernas verksamheter och säkerställer stabil drift. Bedege är en del av OK-koncernen och värnar om en familjär och utvecklande arbetsmiljö.

Vi erbjuder:

  • Att bli en del av ett familjärt bolag där varje individ blir sedd och uppskattad
  • Goda utvecklingsmöjligheter, exempelvis större ansvar för specifika kunder eller fördjupning inom teknik på en mer avancerad nivå
  • Ett fint och nyrenoverat kontor centralt i Stockholm (Norrtull)
  • En gedigen introduktion med mycket stöttning från erfarna kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap!

Om rollen: I rollen som supporttekniker hos Bedege hanterar du även ärenden på 1-st line nivå främst via telefon och mejl, men även via fjärrstyrning och ärendeportal. Du arbetar brett med felsökning i affärssystem, nätverksproblem, hårdvara och användarfrågor, alltid med fokus på att hjälpa kunden snabbt och korrekt.

Arbetsuppgifter kan till exempel vara:

  • Felsökning i dataflöden och affärssystem
  • Återställning av lösenord (Active Directory)
  • Guidning vid tekniska problem, t.ex. omstart av terminaler
  • Support till ekonomiavdelningar vid bokföringsproblem
  • Hantering och eskalering av ärenden enligt prioriteringsnivåer
  • Utskick av reservdelar och depåartiklar
  • Övervakning av system och ärenden, uppföljning enligt SLA
  • Utförande av bokade uppdrag på plats eller på distans

Du blir en viktig del av ett team som delar kunskap, driver förbättringar och ser till att kunderna får högklassig service varje dag.

Vi söker dig:

Vi letar efter dig som har ett genuint intresse för IT och vill ha en långsiktig roll där du får kombinera teknik med service. Du är en lösningsorienterad person som trivs i ett varierat arbete med högt tempo, tar ansvar för dina uppgifter och gärna bidrar till teamets gemensamma framgång. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:

  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
  • Godkänner relevant bakgrundskontroll

Meriterande är om du har utbildning inom IT och/eller tidigare erfarenhet av en liknande supportroll Praktisk information:

Start: Enligt överenskommelse (önskvärt slutet av augusti/början av september) Omfattning: Heltid med inledande provanställning Placering: Stockholm, Norrtull Arbetstider: Supporten är öppen alla dagar mellan 06–22 för att säkerställa hög service till våra kunder. Du arbetar enligt ett rullande schema, med helgpass ungefär var 4:e–5:e vecka. Kontakt:

Rekryteringsprocessen hanteras av Workz, men anställningen sker direkt hos Bedege. Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss pårekrytering@workz.se.

Ansökan:

För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess använder vi ett matchningstest som första steg. Testet skickas till din e-post direkt efter att du skickat in din ansökan och behöver slutföras för att du ska kunna gå vidare i processen.

Testet är utformat för att ge en objektiv bild av hur väl din profil matchar rollen inom kundservice.

Yrkesinformation
Kundtjänstmedarbetare
Administration, ekonomi, juridik
Kundtjänstpersonal
Webbsida annons

29806809

46-556938-3788-6124347-1


Kajsa Halonen
kajsa.halonen@workz.se