Hoppa till huvudinnehåll

Backofficemedarbetare till Kebomed
 Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor! 
UC 
Lexbase  
Arbetsgivare
Bravura Sverige AB
Arbetsplats
Region: Stockholms län
Kommun: Upplands Väsby
Land: Sverige
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad Platser Utgår Ansökan
2025-08-18 1 2026-02-04
Jobbeskrivning

Om företaget

Kebomed är ett europeiskt bolag som marknadsför och distribuerar medicinteknisk utrustning till sjukvårdsinrättningar. Idag är de verksamma i 10 länder i Europa med huvudkontor i Köpenhamn. Bolaget erbjuder en produktportfölj som har ett brett utbud av kirurgisk utrustning, implantat och apparater. Kebomeds produktspecialister är specialiserade inom respektive område för att på bästa sätt kunna erbjuda kompetent rådgivning. Kebomeds medarbetare arbetar utifrån gemensamma värderingar gällande ansvar, engagemang, professionalism och trovärdighet.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kebomed. 

Arbetsuppgifter

I rollen som backofficemedarbetare tillhör du ett team om tre personer. I ditt dagliga arbete ansvarar du för kundtjänstfunktionen där du tar emot inkommande ärenden via mejl och telefon. Därtill stöttar du den svenska marknadens säljare och produktspecialister genom ordermottagning, orderläggning och övrig administration. Övriga administrativa uppgifter inkluderar till exempel uppföljning av fakturor, reklamationshanteringar och administration av in- och utgående leveranser inför särskilda mässor och utställningar. Vidare har du löpande kontakt med internationella supportfunktioner inom företaget, exempelvis ekonomi- och IT-avdelningar samt huvudlagret i Danmark. Du kommunicerar därigenom delvis på engelska i ditt dagliga arbete. Ditt administrativa arbete utförs i affärssystemet Microsoft Dynamics AX.

  • Hantera inkommande kundtjänstärenden via mejl och telefon
  • Administrativt ansvar kopplat till orderhantering, ekonomi och leveranser m.m.
  • Stötta den svenska marknadens produktspecialister i övriga administrativa ärenden

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

  • Några års erfarenhet av liknande arbete inom kundtjänst eller administration
  • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift 
  • God dator- och systemvana
  • Tidigare erfarenhet av medicinteknisk bransch är meriterande
  • Viss erfarenhet inom offentlig upphandling, kvalitet och miljöarbete är meriterande
  • Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en prestigelös och ansvarstagande person som förstår vikten av ett fungerande samarbete och samspel i ett mindre team. Mot bakgrund av branschen och dess karaktär ser vi även att du är en trygg och medveten person som förstår syftet och seriositeten i de produkter som Kebomeds kunder förlitar sig på. Med vidare hänvisning till mängden kontaktytor och administrativa uppgifter ser vi att du är en servicemedveten, noggrann och strukturerad person med goda kommunikativa förmågor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. 

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Upplands-Väsby

Lön: Enligt överenskommelse

Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.

Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:

info@bravura.se

010-171 47 10

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Yrkesinformation
Backofficepersonal
Administration, ekonomi, juridik
Backofficepersonal m.fl.
Webbsida annons

29921016

46-556752-0803-6290239-1


Julia Paulin