IT support till ledande techbolag
Du vet inte vem din arbetsgivare är, spela på lika villkor!
Arbetsgivare

Eeze Consulting AB
Arbetsplats
Arbetsplats
Fast månads- vecko- eller timlön
Del av heltid
100 %
Publicerad | Platser | Utgår |
---|---|---|
2025-08-21 | 1 | 2026-02-07 |
Jobbeskrivning
Om rollen
Är du serviceinriktad, tekniskt nyfiken och trivs med att hjälpa andra? Vår kunds Tech Services söker nu en engagerad Servicedeskmedarbetare till deras team i Malmö. I rollen kommer du att vara en nyckelperson i deras IT-support genom att ge snabb och professionell hjälp till våra användare.
Arbetsuppgifter- Ge användarsupport via telefon och ärendehanteringssystem
- Felsökning av nätverksutrustning
- Kontohantering (t.ex. lösenordsåterställningar, rättighetsstyrning)
- Besvara tekniska frågor på en grundläggande nivå
- Hantera och prioritera inkommande ärenden i servicedesk-systemet
- Samarbeta med andra tekniker och specialister vid mer komplexa ärenden
- Tidigare erfarenhet av arbete inom helpdesk/IT-support
- God teknisk förståelse och problemlösningsförmåga
- Erfarenhet av felsökning av nätverksutrustning
- Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska (krav)
Vi tror att du är en person som är strukturerad, stresstålig och har en naturlig känsla för service. Du gillar att arbeta i team, men tar också ansvar för dina egna ärenden och arbetar självständigt.
Ansök idag! Plats: MalmöPlats: Malmö Period: 30 juni – 30 september 2025 Remote: Nej (100 % på plats)
Yrkesinformation
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Data/IT
Supporttekniker, IT
Paulina Erlandson
paulina@eeze.nu