Hoppa till huvudinnehåll

Kundavtal

Företaget heter härmed "Jobza".

Klienten är den som beställer arbete via denna sida.

Detta avtal görs mellan företaget och klienten och är giltigt tills rollen klient tas bort.

Klienten betalar det efterfrågade priset plus moms med hjälp av de betalningsalternativ som finns tillgängliga på sidan, för närvarande använder Jobza Stripe.

Klienten beställer arbete som ska utföras och Jobza ger möjligheter för arbetare att försöka arbeta med de uppgifter som begärs.

Det finns ingen garanti för att uppgiften blir klar före deadline, ingen kvalitetsförsäkring annat än att arbetarna kommer att försöka om möjligt.

Efter att uppgiften har lämnats in av arbetaren kan klienten ge återkoppling på utfört arbete som "accepterad", "misslyckad" eller "varning".

Arbetaren kommer att bli betald när uppgiften är "accepterad".

Om arbetet inte är färdigt och accepterat före deadline kommer uppgiften inte att göras och arbetaren får inte betalt.

Om arbetet lämnas in före deadline, och misslyckas, kan arbetaren lämna in arbetet igen tills det godkänns.

Om arbetet inte är färdigt före den betalda "beräknade tiden" släpps uppgiften till andra arbetare.

Om uppgiften passerar deadline, samlas det betalade beloppet in på klientens kreditkonto och kan användas senare.

Återbetalningar sker aldrig.

Av någon anledning kan Jobza eller dess kontaktpersoner aldrig hållas ansvariga, i någon situation, för mer än beloppet av den misslyckade uppgiften.

Klienten informeras härmed att klienten tar finansiella och affärsrelaterade risker och Jobza och dess anställda kommer att göra sitt bästa för att leverera de begärda uppgifterna.

Jobza hanterar alla anställdarelaterade transaktioner med skatt, försäkring och liknande.