Anställningsavtal
Avtal
Anställda ska alltid ha ett professionellt utseende när de interagerar med klienter.
Anställda är under inga omständigheter skyldiga att resa eller flytta för att utföra arbete för klienten.
Närhet till klienten är att föredra om uppgiften kräver fysiskt närvaro.
I uppgifter finns klientens kontaktinformation tillgänglig, tveka inte att kontakta, helst via e-post om något är svårt.
Anställda är anställda som "behovsanställd", vilket betyder "anställd vid behov".
Om inga uppdrag accepteras, kommer ingen lön att betalas ut. Belopp anges i uppgiften.
Minimilön följer det högsta utbetalningsbeloppet från Akassan, oavsett din tidigare lön.
Nettolön kommer att betalas till bankkonto, förutsatt att personnummer eller "samordningsnummer" är registrerat.
Utan registrerat personnummer eller "samordningsnummer", får du ingen betalning.
Anställd är skyldig att använda sin egen utrustning, datorprogramvara, telefon, kläder, verktyg etc. för att utföra uppgiften tills den är slutförd.
Lön kan alltid hittas på sidan "Earnings" när du är inloggad och detta betalas veckovis när det överstiger 100 SEK.
Anställda har alltid möjlighet att få ytterligare 5% lön på den totala summan av projektet om projektet skapas med den anställdes kampanjkod. Det betyder, om du inte kan utföra arbetet av någon anledning, kan du marknadsföra Jobza och hjälpa klienten att beställa projekt så att andra anställda kan arbeta.
Anställdas lön minskar inte om projektet har en kampanjkod.
Anställda har alltid rätt att arbeta med andra jobb eller ha Jobza som en sidoinkomst.
Anställda kan alltid arbeta, även mer än 160 timmar per månad om uppgifter är tillgängliga.
Upphörande av detta avtal ska ske skriftligen och det kommer att avslutas omedelbart efter utbetalning av sista lönen, dvs inom en vecka.
Upphörande av avtalet kommer att ske omedelbart vid tjänstefel.
Personlig policy
Anställda uppmuntras att ha fritid, ha kul med vänner och familj och bete sig på ett stolt och gott sätt.
```